6 תשובות
מקווה שכן. זה קל אחושילינג.
לא נבחנת אבל יהיה בסדר :)
ממש מקווה בשבילך, מלחמת יום הכיפורים זה הכי קל שיש אחרי בית שני
אני לא נבחן אבל יאחל לך בהצלחה
לדעתי כן המורה שלי אמר לח
תמיד יש מלחמת יום הכיפורים, לפי הבגרויות האחרונות תמיד יש.