5 תשובות
כנראה לכי להיבדק רפואה שלמה
כנראה שזה שפעת, זה לא כזה הרבה אבל גם לא קצת, מקווה שתחלימי בקרוב 3>
זה חום אבל זה לא כזה הרבה. לא יודעת לאבחן אותך רפואית. תיקחי כדור ותנוחי, אם החום ימשיך לעלות תלכי לרופא משפחה.
איןליכינוי1 את בכל מקום
זה לא משהו מיוחד, תנסי להשתדל להוריד את החום ותשתי הרבה מים