חלמתי שהקראש (שהיינו בהתחלה כזה של קטע )לשעבר שבבית ספר שלי התחיל לנשק אותי ויש לו חברה גם ואז הרגתי אתזה על חסרה טובה שלי ואז ידעצי שאני וחבר שלי נפרד אני לא זוכרת איך והוא הביא לי גקט שאל ש ואז נכנסתי לבניין שעוא היה שם והוא עמד בכניסה עם ידיד שלי מהשכבה ואיך שהוא ראה אותי עשה למה באת ואז התיישב בספסל ליד 2 ילדים מהכיתה שלי ידידים שלי ולידו עומד עוד אחד ואמרצי לו אפשר שנדבר לבד והוא זלזל ואמר כן ביער ואז לקחתי אותו אחורה והוא נפרד ממני ואז שהלכתי בוכה שמעתי שהוא אמר לחבר שלו קר לי והוא אמר אל תדאג היא תחזיר לי תגקט הרי ככה זה שנפרדים ואז הלכתי לאוטו וחזרתי והבאתי לו את הגקט