תשובה אחת
וואי כן, אחת הדרכים הכי טובות לצאת מזה, זה להבין שהוא לא שווה אותך, אם ככה מהר מצא לו מישהי אז מגיע לך חבר הכי טוב יותר טוב, אחד כזה שתיהיי חשובה לו מכדי לאבד אותך ברגע, מישהו ששווה להיקרא החבר הכי טוב, אבל אחד אמיתי שלא אחרי ריב אחד (אם ניתקתם בגלל ריב) יוותר וזהו. את צריכה להקיף את עצמך בחברים ששווים יותר חצי שקלxd או אפילו חברה אחת או משהו זה גם טוב, ואז תראי כמה מזל שלא נשארת איתו בקשר וכמה מגיע לך חברים הרבה יותר טובים.
באותו הנושא: