5 תשובות
רגיל, אצלי בבית ספר זה מכיתה ט עד יב
שואל השאלה:
נו מה זה רגיל ? , תפרט
אנונימי
היה ממש אחלה. הכיתות מחולקות לפי המגמות שבחרת. נגיד אלה שבחרו מסלול מדעי טכנולוגי כיתה אחת אלה שבחרו מסלול מדעי כיתה אחת אלה שהמבר כיתה אחת ועוד... מתמטיקה זה לפי כמה יחל אז הכיתה מתפצלת. ובמגמות זה לפי מי שבחר את אותה המגמה אז הכיתה גם מתפצלת
היה רגיל כי הייתי עם אותם ילדים כמו שהייתי בכיתה ט כי אצלנו אין חטיבות וכל השטויות האחרוצ
היה אחלה האמת, הכרתי כבר כמעט את כל הכיתה כי נשארתי עם רוב הכיתה מהחטיבה (כיתה מדעית)
ולפי מגמות