3 תשובות
אני כן יצאתי לטיולים וכמעט תמיד הרגשתי לבד, להרגיש ככה זה פשוט נורא.
אבל - ממליצה לנסות, לפעמים קורים ניסים ואולי תהני למרות זאת.
אבל - ממליצה לנסות, לפעמים קורים ניסים ואולי תהני למרות זאת.
אנונימית
זה טיול אחרון אולי כדאי לך לנסות
שהיה לך זיכרון טוב מזה.
שהיה לך זיכרון טוב מזה.
טיול אחרון.
סיבה מספיק טובה
סיבה מספיק טובה
באותו הנושא: