3 תשובות
אני כן יצאתי לטיולים וכמעט תמיד הרגשתי לבד, להרגיש ככה זה פשוט נורא.
אבל - ממליצה לנסות, לפעמים קורים ניסים ואולי תהני למרות זאת.
אנונימית
זה טיול אחרון אולי כדאי לך לנסות
שהיה לך זיכרון טוב מזה.
טיול אחרון.
סיבה מספיק טובה