2 תשובות
שואל השאלה:
היינו ביחד שנה , וכשהיינו ביחד ממש נהנתי אבל שהוא נפרד ממני ממש נעלבתי, ואני לא יודעת מה לעשות :(
לא, הוא זה שהפסיד אותך והעדיף לזרוק אותך אל תחזרי אליו, אחרי זה ישבר לך שוב הלב
הוא לא יכול לשחק בך