התחברות
הרשמה
אוף אני צריכה ללמוד לבגרות אבל אני עייפה. מה לעשות?
5 בפברואר 2020, 17:16
בגרות
עייפות
הכנה למבחן
בחינות בגרות
היסטוריה
2 תשובות
תישני עכשיו עד שעה מסויימת נגיד 9 בערב ותעשי לילה לבן
L
Lala shaltiel
תשני שעה זה מספיק כדי להתרענן טיפה ואז תחזרי ללמוד
P
Peanut butter ❤
באותו הנושא:
אין לי כוח להתחיל ללמוד לבגרות מה לעשות
אני ממש עייפה יש לי מחר מבחן בתנך ואין לי כוח ללמוד מה לעשות!!?
מקצועות שלא דורשים בגרות - מה הם המקצועות או הדברים שאפשר ללמוד או לעשות בלי בגרות?
בבקשה עזרה אני ממש עייפה ואני צריכה ללמוד לסוציולוגיה יש לי מתכונת ביום שני והמון חומר ובקושי יש ימים ללמוד כי המורה רעה
אני חייבת ללמוד 4 עמודים היום ואני עייפה ממש, מה לעשות?
אני במחזור, עייפה ברמות וכואבת לי הבטן הבעיה שאני חייבת ללמוד לבגרות בחמישי מה עושים?
אני צריכה ללמוד למבחן אבל התעוררתי עם כאבי ראש ועייפות מה, לעשות?
אני צריכה עכשיו ללמוד למבחן ואני ממש עייפה איך להתעורר שאני אצליח להתרכז?
יש לי מחר מבחן בהיסטוריה ואני חייבת ללמוד אבל אני ממש עייפה מה לעשות
חייבת ללמוד להיסטוריה אבל אני עייפה ולא מצליחה ככ להתרכז, מה לעשות?
אני גמורה מעייפות אבל אני לא יכולה ללכת לישון עכשיו אני צריכה ללמוד איך לא להירדם?