9 תשובות
46 אופס
אנונימית
אני סיימתי כבר את הבגרות שנה שעברה
הוא היה 56
שואל השאלה:
וכמה קיבלת בבגרות?
57, אבל ידעתי רק לאומיות ובית שני, ציונות הרצל וכל מה שקשור לארץ לא ידעתי בכלל
סוף סוף ציונים נורמליים, ראיתי אנשים מקבלים 90+ בכל מקום ולא הבנתי איך מגיעים לציונים כאלה בהיסטוריה
רק דיברתי
77
92 (ניגשתי בקיץ)