6 תשובות
פדים אי אפשר ותחתוניות יש כאלה שמותאמות בצורה שלהם לזה.
שמות עם חוטיני טמפון אבל אם את רוצה פד אז תחתון רגיל וכנל על תחתוניות
טמפון
אנונימית
יש תחתוניות שמותאמות לחוטיני, אבל פדים שמים רק עם תחתון רגיל
שואל השאלה:
אהה אוקי
במחזור אני שמה תחתונים רגילים ויש תחתוניות שמותאמות לחוטיני