5 תשובות
בעיקר לחיילים מרקע קשה
אני כרגע עוברת שם קורס חוסן. הבסיס קטן,המון מדרגות,המגורים והחדרים ישנים מאוד מלוכלכים אני ישנה עם 25 בנות בחדר צפוף. אוכל לא משהו גם. אחד הבסיסים הכי גרועים בארץ
אנונימית
אומייגאד אחד הבסיסים הגרועים בארץ? ^ ממש מוגזם
בגלל שאת תהיי בסדיר אז לא תשני עכשיו עם איזה 20 בנות בחדר.. כן התשתיות ישנות
בסיס קטן, משפחתי, לדעתי האוכל סבבה (נשים אזרחיות מכינות על המקום), אנשים טובים, יש שקם וחלביה, נוף מטורף
בגלל שאת תהיי בסדיר אז לא תשני עכשיו עם איזה 20 בנות בחדר.. כן התשתיות ישנות
בסיס קטן, משפחתי, לדעתי האוכל סבבה (נשים אזרחיות מכינות על המקום), אנשים טובים, יש שקם וחלביה, נוף מטורף
פחות מכיר :)
שואל השאלה:
אני לא הולכת להיות טירונית שם, זה הסדיר שלי, אז יותר חדרים, אוכל וכו
אני לא הולכת להיות טירונית שם, זה הסדיר שלי, אז יותר חדרים, אוכל וכו
אנונימית
באותו הנושא: