27 תשובות
אוליי פשוט תשאלי אותו בדיוק את זה?
שואל השאלה:
כן אבל לא דיברנו מלא זמן וזה יהיה מוזר כי פעם אחת גם שלחתי לו הודעה בטעות.. וגם אני לא יודעת מה הוא חושב עליי כי כשהיינו ידידים אז הייתי אדם שונה והייתי ילדותית וגם הוא הכיר אותי כאדם עצוב ועכשיו אני יותר בוגרת ושמחה ומבינה דברים ואני ההפך ממה שהייתי פעם..
כן אבל לא דיברנו מלא זמן וזה יהיה מוזר כי פעם אחת גם שלחתי לו הודעה בטעות.. וגם אני לא יודעת מה הוא חושב עליי כי כשהיינו ידידים אז הייתי אדם שונה והייתי ילדותית וגם הוא הכיר אותי כאדם עצוב ועכשיו אני יותר בוגרת ושמחה ומבינה דברים ואני ההפך ממה שהייתי פעם..
אנונימית
אבל אין לך מה להפסיד בזה
שואל השאלה:
מה לכתוב לו? :(
מה לכתוב לו? :(
אנונימית
"היי, מה שלומך?"
שואל השאלה:
אוף הלוואי שהיה לי את הביטחון לרשום לו..
אבל תודה על העצות :)
אוף הלוואי שהיה לי את הביטחון לרשום לו..
אבל תודה על העצות :)
אנונימית
תכתבי לו!! אין לך מה להפסיד בזה!!
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אני פוחדת ממה שהוא יחשוב ואולי גם יש לו חברה ואם היא תראה את זה.. מה היא תחשוב.. מה הוא יחשוב..
אני יודעת אבל אני פוחדת ממה שהוא יחשוב ואולי גם יש לו חברה ואם היא תראה את זה.. מה היא תחשוב.. מה הוא יחשוב..
אנונימית
אז מקסימום מה יקרה, המצב יחזור להיות כמו שהוא עכשיו? חוץ מזה לבדוק מה שלום ידיד לא יפגע באף אחד
שואל השאלה:
אבל אנחנו כבר לא ידידים..
הוא יחשוב שאני פתטית ועלובה
אבל אנחנו כבר לא ידידים..
הוא יחשוב שאני פתטית ועלובה
אנונימית
אם הוא יחשוב ככה כנראה שהוא לא ידיד טוב
שואל השאלה:
אבל אנחנו כבר לא ידידים, סורי שאני חופרת..
אבל אנחנו כבר לא ידידים, סורי שאני חופרת..
אנונימית
מה גורם לך לחשוב ככה? אני הייתי בטוח שמח לדבר עם ידיד מהעבר
את לא חופרת :)
אין שום סיבה שהוא יחשוב שאת פתטית רק כי את בודקת מה שלומו
וגם אם כן, אז מה? את באמת הולכת לבזבז את הסיכוי הזה רק כי את חושבת שהוא אוליי יחשוב ככה?
שואל השאלה:
לא דיברנו מעל לשנה ופעם אחת שלחתי לו ''בטעות'' הודעה ואמרתי לו שבטעות.. פתטי אני יודעת, דיברנו במשך איזה 2 דקות ומאז לא דיברנו והוא גם לא ניסה..
באופן כללי אני תמיד פוחדת ממה שאנשים יחשבו וזה חוסר ביטחון שתמיד יהיה לי..
לא דיברנו מעל לשנה ופעם אחת שלחתי לו ''בטעות'' הודעה ואמרתי לו שבטעות.. פתטי אני יודעת, דיברנו במשך איזה 2 דקות ומאז לא דיברנו והוא גם לא ניסה..
באופן כללי אני תמיד פוחדת ממה שאנשים יחשבו וזה חוסר ביטחון שתמיד יהיה לי..
אנונימית
אני לגמרי מבין אותך, גם לי היה את זה בעבר. באמת שאין לך מה להפסיד בזה ואין שום סיבה שהוא יחשוב שזה הופך אותך לפתטית.
ואז מה אם הוא יחשוב משהו שלילי עלייך? מה שחשוב זה שאת יודעת שכל מה שרצית זה להתיידד איתו מחדש, אל תתני למחשבות על מה אנשים אחרים חושבים עלייך לנהל לך את החיים
שואל השאלה:
אוקיי, תודה, אני אצטרך לחשוב עדיין מה לעשות
אוקיי, תודה, אני אצטרך לחשוב עדיין מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת ואני מנסה לא לתת למחשבות שלי להשתלט עליי אבל זה קורה וזה מבאס ומעצבן
אני יודעת ואני מנסה לא לתת למחשבות שלי להשתלט עליי אבל זה קורה וזה מבאס ומעצבן
אנונימית
אין פה הרבה על מה לחשוב, זה או שאת לא מדברת איתו ומפספסת הזדמנות להתחבר מחדש עם ידיד שכנראה חשוב לך מאוד, ונשארת בבועת ביטחון שלך שלא תוביל אותך לשום מקום בחיים, או שאת מדברת איתו ואז או שתחזרי לשמור על קשר איתו או שלא תשמרו על קשר אבל אז לא תצטרכי לחיות עם המחשבה שאולי את כן היית צריכה לדבר איתו
שואל השאלה:
תשמע שאתה בן אדם מדהים ותודה על העצות ואני כנראה אשלח לו מחר הודעה :)
תשמע שאתה בן אדם מדהים ותודה על העצות ואני כנראה אשלח לו מחר הודעה :)
אנונימית
:)
עזבי הוא דביל חסר ביצים !! אם הוא היה באמת ידיד שלך הוא לא היה מנתק איתך בגלל שיש לו חברה!
שואל השאלה:
שנינו גרמנו לניתוק הקשר, לא רק הוא
שנינו גרמנו לניתוק הקשר, לא רק הוא
אנונימית
ברור כי שניכם רציתם
באותו הנושא: