6 תשובות
את יכולה
חושבת שזה טיפשי.
אם את חושפת את הרגשות שלך בפניו, שיהיה בשיא הרצינות.
אם את חושפת את הרגשות שלך בפניו, שיהיה בשיא הרצינות.
אל
שואל השאלה:
כן אני ממש ביישנית, בגלל זה חשבתי על האופציה כדי שאם הוא ידחה אני אגיד שזו הייתה חובה אבל הוא גם ביישן אז לא הכיי יזרום
כן אני ממש ביישנית, בגלל זה חשבתי על האופציה כדי שאם הוא ידחה אני אגיד שזו הייתה חובה אבל הוא גם ביישן אז לא הכיי יזרום
שואל השאלה:
אז מה לעשות במקום? לא מצאתי אופציה אחרת..
אז מה לעשות במקום? לא מצאתי אופציה אחרת..
רק אם הוא אומר לא תגידי שזו חובה
באותו הנושא: