6 תשובות
חושבת שזה טיפשי.
אם את חושפת את הרגשות שלך בפניו, שיהיה בשיא הרצינות.
אל
שואל השאלה:
כן אני ממש ביישנית, בגלל זה חשבתי על האופציה כדי שאם הוא ידחה אני אגיד שזו הייתה חובה אבל הוא גם ביישן אז לא הכיי יזרום
שואל השאלה:
אז מה לעשות במקום? לא מצאתי אופציה אחרת..
רק אם הוא אומר לא תגידי שזו חובה