2 תשובות
ללכת לקופת חולים עם הכרטיס שלך, להעביר כרטיס במכונה וללכת לרופא משפחה
אני כל הזמן הולכת לבד .
מתקשרים לקופת חולים וקובעים תור. ובאים עם כרטיס מגנטי וזהו

אם ישלכם רופא משפחה אז אליו. בעיקרון את לרוםא ילדים