11 תשובות
כנל, לא מפריע לי כ"כ.
לא אהיה לבד בוולנטיין, אבל אני לא רואה סיבה להתרגש מזה, זה קצת חג של בזבוזי כסף על מי שאתה אוהב או רוצה להציע לו
כן. לבד
גם אני, לא ממש אכפת לי.
למי אכפת יש לי גלידה :)
גם
אבל זה יגיע מתישהו
אבל זה יגיע מתישהו
גם אני
who cares?
who cares?
סיימ
יש לי שוקולד אז לא אכפת לי
כנ"ל
אבל שנה שעברה לא הייתי לבד
תראי, זה לא מבאס כל כך כי אם אתה אוהב מישהו לא צריך להיות יום ספציפי שאתה תאהב אותו יותר. אז תכלס, זה לא מבאס אותי להיות לבד כי זה לא יום מיוחד בשבילי.
אבל שנה שעברה לא הייתי לבד
תראי, זה לא מבאס כל כך כי אם אתה אוהב מישהו לא צריך להיות יום ספציפי שאתה תאהב אותו יותר. אז תכלס, זה לא מבאס אותי להיות לבד כי זה לא יום מיוחד בשבילי.
גם אני :(
באותו הנושא: