2 תשובות
שקרים, הם נופלים בגלל שתמיד אחרי שהסוציאליזם שולט יש נפילה קטנה אבל הנה הם עכשיו חוזרים לגרף עם עליות מאוד מאוד יפות
כבר אין עניים והמיסים יותר גבוהיים בשביל לעזור לאנשים אחרים (כמובן)
ונצואלה הייתה פעם המדינה העשירה בדרום אמריקה, בזכות מאגרי הנפט העצומים שלה. עם עלייתה של המפלגה הסוציאליסטית אצלה, הייתה נפילה די גדולה בשווי של החברות אצלה, עד כדי כך, שהיום מרבית ונצואלה נמצאת בלי חשמל, מים, תרופות וכ"ו ותלויה בתמיכה חיצונית ובנוסף בונצואלה יש שתי ממשלות, שבכל אחת מכירים מספר מדינות, דבר שלא עוזר לונצואלה להסתדר.
המצב הזה החל לאחר השתלטות הקומוניסטים על ונצואלה, לדעתי ניתן לקשר בין הדברים.