6 תשובות
לא אני לא כלכך אוהב את אלאן וולקר יש לו אחלה הפקה ואחלה שירים אבל הופעה שלמה זה כבר יהיה חופר.. וברור שזה מגיל 18 כל מופע של מוסיקה אלקטרונית בארץ זה 18+
עצוב לי שיש לו קהל בכלל
שואל השאלה:
תסחבי אותי בתיק שלך בסדר?
תסחבי אותי בתיק שלך בסדר?
אני יכולה ללכת לזה חח.
מהה?!
*עריכה*
לפחות זה 4 שעות ממני
*עריכה*
לפחות זה 4 שעות ממני
חח האמת שאני לא הייתי הולכת כנראה אבל אם זה היה זמר שהייתי אוהבת ולא הייתי יכולה ללכת הייתה מתבאסת בטירוף.
באותו הנושא: