התחברות הרשמה

אני רעבה ויש לי דודא להמבורגר של bbb

אבל אני רעבה רצח אוף לא אכלתי כלום היום
מה לעשותת?
4 בפברואר 2020, 03:20
המבורגראוכלרעבלילה    
3 תשובות
תזמיני
אנונימית
תכיני אוכל
אני מאמינה שרוב המסעדות סגורות בשעה כזאת
ע
עמית666
תכיני אוכל או שתלכי לישון רעבה כמו כולם
H
Happy Soviet Man
באותו הנושא:
ישליי דודא להמבורגר יש מקום פתוח?
ישלי דודא להמבורגר מה לעשות הכלל סגור
ישלי דודא להמבורגר והכל סגור סעמק מה לעשות?
יש לכם דודא? דודא למה?
הזמנתי המבורגר והוא לא בא עדיין ואני רעבה רצח מה לעשותת?
כפרע עלייכם ישלי דודא איזה המבורגר כשר פתוח עכשיוו?
שמעו אני רעבה מתה וההמבורגר עדיין לא הגיע מה לעשות?
יש לי דודא מוזרה לקרמשניט שוקולד מריר מה הדודא שלכם?
יש לי דודא חזקה להמבורגר אבל אבא שלי אומר: "לא בריא" מה אני אמור לעשות?!? :(
חברה שלי במחזור והיא בבית והיא תמיד רעבה במחזור, להביא לה פיצה או המבורגר?
שמעוו יש לי דודא להמבורגר מה לעשות?