25 תשובות
אבא, אבל אני לא רואה דמיון ביננו חחח
סבתא מצד אבא
אז אבא
יש כאלה אומרים אמא
יש כאלה אומרים אבא
אני חושב שאני דומה יותר לאמא
אמא
וואו, קשה.
אני יותר דומה לאבא. אבל יש בי קצת מאימא.
אבא באופי אבל במראה משניהם אני יותר דומה לאמא אבל גם לא ממש
חצי אבא חצי אמא
אף אחד, אני מאומצת (:
סבתא מצד אבא...
מלא אומרים לי סבתא רבתא
או אבא
אמא אבל קצת אבא יותר אמא
גם וגם אבל הרוב אומרים אבא
אבא חד משמעית חח אני ממש דומה לו
אבא
אבא.
עיניים, אף וכו'
אבא וסבתא שלי מצד אמא
אמא והאמת שאומרים לי שאופי סבתא שלי
תקשיבו זה נראה מהתגובות פה כאילו האמא מקופחת אבל שתדעו שאני דומה לאבא ויש לי 3 אחים ושלושתם דומים לאמא אז זה לא חוכמה
אנונימית
דודה שלי שאף פעם לא הכרתי (מתי שהיא הייתה בגילי)