5 תשובות
לרוב כאשר האדם מסכן את עצמו (הפרעות אכילה, אובדנות...) או את הציבור.
אם הם הגיעו למצב שהם מסוכנים או לסביבה שלהם או לעצמם מאשפזים אותם בכפייה אם לא אז הם יכולים להחליט להתאשפז בעצמם עקב מחלת הנפש שיש להם
סכיזו
נטיות אבדניות
הפרעות אכילה
זהו בדכ
והתנאי הוא
שאתה עלול לפגוע בעצמך/בסביבה...
נטיות אבדניות
הפרעות אכילה
זהו בדכ
והתנאי הוא
שאתה עלול לפגוע בעצמך/בסביבה...
בעיות נפשיות, מצב נפשי שמהווה סיכון כלשהו בין אם זה לציבור או לפרט.
כשהאדם מסכן את עצמו או את הסביבה, או כשהוא לא בקשר עם הסביבה
באותו הנושא: