4 תשובות
אם תקחי אחד או שניים כנראה שלא אבל למה שתקחי תרופה שאת שאת לא צריכה? הפגיעה היא יותר לטווח הארוך אם את לוקחת תרופות כל הזמן אז זה יכול לעשות נזק לכבד אם תקחי אחד פעם אחת לא יקרה לך כלום אבל אם את לא צריכה אין בשביל מה לקחת
אנונימית
כן. לא לוקחים סתם תרופות.
תרופות בכללי זה מזיק, תמיד עדיף מבחינתי להתמודד בלי,
אז כשאתה בכלל לא צריך אז יותר