2 תשובות
שואל השאלה:
הרמה שיש לי גבוהה מאוד אבל אני לא לוקחת ריטלין בגלל התופעות לוואי...
הרמה שיש לי גבוהה מאוד אבל אני לא לוקחת ריטלין בגלל התופעות לוואי...
אנונימית
תלוי ברמה והאם זה מצריך ריטלין או שזה מפריע לך לתפקוד
באותו הנושא: