2 תשובות
שואל השאלה:
הרמה שיש לי גבוהה מאוד אבל אני לא לוקחת ריטלין בגלל התופעות לוואי...
אנונימית
תלוי ברמה והאם זה מצריך ריטלין או שזה מפריע לך לתפקוד