5 תשובות
אם את אוהבת אותו לכי על זה
אל תבטלי את בייביסיטר תקבעי איתו לאחרי זה
שואל השאלה:
בתכלס אנחנו יכולים להיפגש ביום אחר אבל לא נעים לי פתאום להתחיל לשנות לו כי לקח לו זמן עד שהוא נרגע כי ממש עצבנתי אותי
בתכלס אנחנו יכולים להיפגש ביום אחר אבל לא נעים לי פתאום להתחיל לשנות לו כי לקח לו זמן עד שהוא נרגע כי ממש עצבנתי אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי זה אין זמן.. זה נגמר בערב
אחרי זה אין זמן.. זה נגמר בערב
אנונימית
שיחכה אין מה לעשות ככה עשיתי לחברה שלי אותו דבר
באותו הנושא: