התחברות
הרשמה
בנים איך להתחבר אליכם?
יש כאלו עם בעיות אמון וזה וקצת קשה להן להתחבר..
2 בפברואר 2020, 22:36
ביישנות
התחברות
התבגרות
2 תשובות
תבואי ותפתחי שיחה אם זורם אחלה אם לא אז בקטנה תמשיכי להבא
ב
בר647282
לשלוח לנו הודעה, לזרוק נושא שיחה זורם ומתאים וככה זה מתקדם לבד.
M
Madboy
באותו הנושא:
בנים , איך להתחבר אליכם?
בנים איך להתחבר אליכם?
זה שאתם אוהבים טוב אליכם/ רע אליכם/ בכלל לא מתייחס אליכם?
יש לכם פה מישהו שאתם מדברים איתו באופן קבוע? ואם מישהו היה מנסה להתחבר אליכם פה הייתם רוצים?
אם הייתה מישהי שנראת בערך בסגנון הזאת, והיא הייתה מנסה להתחבר אליכם. הייתם שוללים ישר או נותנים הזדמנות?
בנים איך אתם רוצים שבנות יתחילו לדבר איתכם? להתחבר אליכם יותר שתהיו בקשר יותר טוב?
בנות, עם מי בדרך כלל יותר קל לכן להתחבר - עם בנות או עם בנים?
בנים, איך אפשר להתחבר אליכם? אני רוצה שיהיו לי יותר ידידים בנים ואין לי מושג איך, אני מרגישה שזה שונה מבנות
איך להתחבר עם בנים?
בנים, אם מישהי הייתה ניגשת אליכם ואומרת לכן שהיא מרגישה אליכם משהו, איך הייתם מגיבים?
יש פה כאלה שעברו לבית ספר חדש לבד?אנשים ניסו להתחבר אליכם?היו לכם חברים שם?איך זה היה ?