5 תשובות
אממ עדיף שכן תגדירו את עצמכם יחד כי זה קצת מוזר שתגיד חבר שלי והוא לא יהיה מודע לזה
בבקשה תגדירו את זה כדי שלא תבין דברים לא נכון ותיפגע
תגדירו את זה בניכם, זה חשוב כי אחרת אתם לא מחוייבים אחד לשני בכלל
לא.
הגדרה זה חשוב אם חשוב לאחד מכם להגדיר. אם מבחינת שניכם מערכת היחסים יכולה להישאר לא מוגדרת (לרוב במצב כזה היא תהיה לא כל כך רצינית. שזה לא דבר רע אם שניכם רוצים בכך) אז זה בסדר.
נוצרת בעיה כאשר אין הבנה לגבי המטרה בקשר בין שני הצדדים. אם אחד מכם רוצה לקחת את זה למקום רציני והשני לא, כמובן שצד אחד יפגע.
נוצרת בעיה כאשר אין הבנה לגבי המטרה בקשר בין שני הצדדים. אם אחד מכם רוצה לקחת את זה למקום רציני והשני לא, כמובן שצד אחד יפגע.
באותו הנושא: