9 תשובות
יפה, כל הכבוד.
זה סכום נחמד אבל זה לא הרבה
תלוי. אני חסכתי 20k וזה הספיק לי אבל יש כאלה חסכו 30k וזה לא הספיק להם
כן
היי,
זה לא הכי הרבה אבל אפשר עוד להסתדר עם הסכום הזה.
זה לא הכי הרבה אבל אפשר עוד להסתדר עם הסכום הזה.
זה יפה
זה טוב
לא הרבה.. אפשר לעשות משכורת כזאת בחודש של עבודה
באותו הנושא: