התחברות
הרשמה
שמשלמים את האגרה של הטסט אחרי שעוברים אז
אני חייבת ללכת לדואר או שגם אמא שלי יכולה עם התז שלי?
2 בפברואר 2020, 18:43
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
תשובה אחת
את חייבת.
Skylight
באותו הנושא:
אחרי שעוברים טסט וצריך לשלם אגרה, איפה משלמים את האגרה הזאת?
כמה זמן אחרי שמשלמים את האגרה מקבלים תאריך לטסט?
שאלה דחופה! האם לפני שמשלמים את האגרה של ה120 ש"ח אחרי הטסט אפשר לנהוג עם מלווה או שלא עד שמשלמים את האגרה?
אחרי שמשלמים אגרה למשרד התחבורה מתי מקבלים תאריך לטסט?
מי שעשה טסט בזמן האחרון, תוך כמה זמן היה לכם טסט אחרי ששילמתם את האגרה?
לנהוג ללא טסט - אחרי ששילמתי את האגרה של הטסט כמה זמן אפשר לנהוג בלי טסט?
אחרי שמשלמים אגרת טסט תוך כמה זמן מקבלים תאריך לטסט?
כאלה שכבר עשו טסט - אחרי שמשלמים אגרה בדואר 138שח והמורה מזמין את הטסט, מה צריך לשלם עוד?
אם לא עוברים טסט 1, בשביל להזמין טסט 2 צריך לשלם שוב אגרה ?
שלום עברתי טסט ואמרו לי שיש אגרה שאותה משלמים אחריי שעוברים, כמה היא עולה?
כמה זמן אחרי ששילמתי את האגרה של הטסט אני אמורה לקבל תאריך?