4 תשובות
מצטרף לשאלה
אנונימי
למען האמת אני לא סגורה על זה אבל זה אחת משתי האופציות הבאות:
1. תקבלי בקרוב עם כל הילדים הקטנים של השנתון (כמו שהגדולים (עד יוני) קיבלו באוגוסט, עכשיו בינואר מתחילים לקבל הקטנים)
2. תקבלי באזור ה16.5 שלך
1. תקבלי בקרוב עם כל הילדים הקטנים של השנתון (כמו שהגדולים (עד יוני) קיבלו באוגוסט, עכשיו בינואר מתחילים לקבל הקטנים)
2. תקבלי באזור ה16.5 שלך
השנה או שנה הבאה.
שואל השאלה:
נולדתי ב2003. שכחתי להגיד
נולדתי ב2003. שכחתי להגיד
באותו הנושא: