4 תשובות
מצטרף לשאלה
אנונימי
למען האמת אני לא סגורה על זה אבל זה אחת משתי האופציות הבאות:
1. תקבלי בקרוב עם כל הילדים הקטנים של השנתון (כמו שהגדולים (עד יוני) קיבלו באוגוסט, עכשיו בינואר מתחילים לקבל הקטנים)
2. תקבלי באזור ה16.5 שלך
השנה או שנה הבאה.
שואל השאלה:
נולדתי ב2003. שכחתי להגיד