8 תשובות
לא היא מהממת וממש טובה
רגע מהה
מהה???? הדיחו את אלה לי????
אנונימית
זה מה שקורה שמפספסים תוכנית אחת:((
לאא היא הייתה מושלמתת
שואל השאלה:
ללי לא אלה לי
אנונימית
אה אז לא אכפת לי
אנונימית
לדעתי היא באמת הייתה הכי פחות טובה מבניהן.
אלה לי הייתה צריכה להיות מודחת
והשופטים ממש חצופים במקרה של עדן
כל הזמן שמים לה רגליים