4 תשובות
בואו נדבר על זה שניקי מינאז' פרסמה שהיא פורשת מעולם המוזיקה בשביל להקים משפחה ועכשיו היא מוציאה שיר
גירל טוב שאת לא יותר מתוסבכת
לשאלה אני תמיד אהבתי את מייגן, בעיניי היא דווקא צנועה במידותייה בהשוואה למפורסמים אחרים שרובם בכלל לא, טוב לראות שהיא חוזרת לעניינים, אבל שוב, היא לא תהיה המסמר בעולם המוזיקה זמן רב
אנונימי
שואל השאלה:
^מסכימה לגמרי על מה שאמרת על ניקי.
ובנוגע למייגן: מההתחלה היא לא הייתה אמורה לרדת בפרסום, היה לה דימום במייתרי קול והיא לא יכלה לשיר/לדבר/ לצחוק או לעשות כל דבר שעושים עם הקול יותר מהארבעה חודשים.
לכן היא לא יכלה להוציא שיר יותר משנה ובגלל זה ירד ממנה כל הפרסום.
לדעתי זה ממש לא פייר כי מגיע לה ממש להצליח, היא קרעה את התחת שלה ואז בשנייה הכל נהרס
אנונימית
אוי באמת? לא ידעתי על זה בכלל, מבאס ממש לדעת
תהיתי לעצמי לאן היא נעלמה ככה
בכל מקרה, אני מקווה שהיא באמת תחזור לעניינים, זמרת ממש טובה ואיכותית לדעתי
שואל השאלה:
^יאפ, גם בגלל זה האלבום שלה כל כך התעכב, היא נכנסה להתקפי פאניקה,חרדות ודיכאון בגלל שהיא הייתה ליטרלי הייתה לכודה בתוך הראש של עצמה, היא לא יכלה לתקשר עם אף אחד והיא לא הצליחה לשלוט על עצמה בכלל.
כאילו היא הייתה פעמיים בחדר מיון וזה עצוב שלאף אחד לא אכפת
וכנל היא הזמרת האהובה עלי, מגיע לה להצליח
אנונימית