3 תשובות
אני לא חושבת שצריך להתגרש על שטויות צריך לנסות לתקן אבל אם הנישואין לא עובדים לא צריך להשאיר את הבית עם הרבה ריבים.
והורים גרושים זה לא כזה נורא.
והורים גרושים זה לא כזה נורא.
גם אני חושבת.
מסכימה איתך אבל את לא באמת יודעת מה קורה שם ולא תמיד זה כמו שזה נראה...
באותו הנושא: