11 תשובות
כן, לדעתי זה סתם גורם לבחילות ואתה לא תשתמש בזה אחרי חודש.
שואל השאלה:
ניסית פעם?
כן, היה לי קנו לי פעם ליום הולדת זה חרא, אתה יכול ללכת לחנות של מיניסו גם miniso ולנסות בעצמך, זה פשוט משקפיים עם זכוכית מגדלת וחור לטלפון.
שואל השאלה:
חחח אבל יש יותר משוכללות
שואל השאלה:
כל הסוגים חרא?
שואל השאלה:
חחח תודה
לא
הם חרא
כן הם יעבדו
אין בעד מה.
שמח לעזור.
ברור, יש את האלה של סוני ושל htc, אבל הם לא כאלה טובים כמו בסרטונים ביוטיוב, זה סתם שלט עם כמה כפתורים וגויסטיק, והמשקפיים עצמם הם סתם שתי תמונות מול העיניים שלך.
שואל השאלה:
חח טוב סבבוש
שואל השאלה:
תודה