5 תשובות
לא למה שתעשי את זה
לא.
אם את מרגישה לנכון לחסום אותם אז כן
אחרת לא
אחרת לא
אני פשוט מסננת את כולם אבל למה לחסום
לא מתה על אנשים כמוך, למה לחסום? תני צ'אנס, דברי עם אנשים,תכירי אנשים חדשים, תיהיה פתוחה.
באותו הנושא: