5 תשובות
אף אחד מהבחורים שהתאהבתי בהם לא היה דוגמן או מישהו ממש חתיך אז לא.
אני יודעת שכשאני אוהבת מישהו הוא נראה לי הכי יפה בעולם
מתאהבת לרוב בגלל האופי, לא אצא עם מישהי שלא אמשך אלייה
השאלה היא איפה פוגשים בנות כמוך
שגורמות לנו, הגברים פשוטי העם להאמין שיש לנו סיכוי
אנונימי
רוב הבנים שהתאהבתי בהם לא נראו כזה טוב, אחרי שהתאהבתי בהם היו היו נראים טוב