10 תשובות
לא, זה ממש ליד (לצאת ולפנות שמאלה). וממש מול היציאה/כניסה יש את התחנה המרכזית (עוד הליכה קצרה של בקושי שתי דקות).
הייתי שם פעם אחת בצו ראשון
התחנות אוטובוסים ממש קרובות לתחנת רכבת
התחנות אוטובוסים ממש קרובות לתחנת רכבת
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
אנונימית
זה ממש אחד ליד השני התחנת רכבת והתחנה המרכזית
זה מרחק של כלום, אבל תשתדלי להיות ראשונה, זו תחנה מהעמוסות ביותר בארץ נטו בגלל עשרות אם לא אלפי החיילים שעוברים שם בשבוע.
שואל השאלה:
אני האמת נוסעת באוטובוסים לא ברכבות
זה בשביל המשפחה כי יש לי עוד מעט סיום קורס אז שידעו איך להגיע לבסיס
אני האמת נוסעת באוטובוסים לא ברכבות
זה בשביל המשפחה כי יש לי עוד מעט סיום קורס אז שידעו איך להגיע לבסיס
אנונימית
לבהדים?
שואל השאלה:
כע
כע
אנונימית
אם זה עוזר במשהו, לוקחים את קו 170 מרציף 22 :)
שואל השאלה:
כן את זה אני יודעת, תודה רבה(:
כן את זה אני יודעת, תודה רבה(:
אנונימית
באותו הנושא: