8 תשובות
כן
כן
כן, ולמות בשינה.
לא שאני כבר רגל בקבר, לא רוצה להיות נטל למשפחה שלי, הייתי רוצה שאני אהיה צלולה ומבוגרת יחסית
אבל לא קשישה