8 תשובות
כן
כן
כן, ולמות בשינה.
לא.
כן
כמובן
כמובן
לא שאני כבר רגל בקבר, לא רוצה להיות נטל למשפחה שלי, הייתי רוצה שאני אהיה צלולה ומבוגרת יחסית
אבל לא קשישה
אבל לא קשישה
באותו הנושא: