4 תשובות
אי אפשר
לא אפשרי לדעת
לשאול אותו (לספר לו מה שאת מרגישה אליו)
הסממנים שיכולים לרשום לך לא באמת יכולים להגיד אם הוא בעיינין או לא אז אם ממש חשוב לך לדעת זה רק בלספר לו איך את מרגישה...
הסממנים שיכולים לרשום לך לא באמת יכולים להגיד אם הוא בעיינין או לא אז אם ממש חשוב לך לדעת זה רק בלספר לו איך את מרגישה...
לשאול אותו
באותו הנושא: