5 תשובות
fake it till you make it
שואל השאלה:
באיזה קטע?
אנונימית
בשביל מה לך? חבל לך ללכת יותר מידי נועזת,
זה לא יפה ולא מכובד.
מעבר לזה שהבנים כל הזמן יבהו בך (ולא מאהבה, תאמיני לי),
וגם בגלל שמחוץ לבית ספר ובזמנים של בילוי
את עלולה להיפגע מסוטים ואנסים שרק רואים מישהי
שלבושה בצורה נועזת וזה משבש להם תראש החולני שלהם.

שמעי לי אל תהיי מושפעת משטויות.
לכי בלבוש רגיל ויפה בלי יותר מידי למשוך צומי.
יש מספיק ג'ינסים יפים בלי יותר מידי קרעים וכל השטויות האלה.
לפעמים עדיף להיות חכמה ולא נאנסת מאשר צודקת ונאנסת (חלילה).
אנונימי
שואל השאלה:
אם אני ישים גינס שחור עם טיפה קרעים וגקט צהוב זה בסדר?
אנונימית
לגבי הצבעים זה כבר טעם אישי שלך.
לגבי הקרעים אם הם פתוחים אז תשתדלי כמה שפחות.
אם הם תפורים אז אין בעיה חופשי.
בהצלחה :)
אנונימי