6 תשובות
גם אני שם לק ברגליים זה יפה
אנונימי
בישביל עצמם
כי זה יפה... אני לא שמה לק בשביל שאחרים יראו אני שמה בשבילי במיוחד שזה ברגליים שבקושי רואים שחורף..
אנונימית
כי בנות ובנים יכולים ויכולות לעשות דברים בשביל עצמם ולא בשביל אחרים
כי לפעמים משעמם
טיפוח
אנונימית
באותו הנושא: