5 תשובות
שואל השאלה:
תודה אחים שלי
תודה אחים שלי
כי אנשים מבזבזים מים ולא חוסכים, וגם ככה כמות המשקעים (גשם) שיורדת כל שנה היא מעט מדי מכדי למלא את הכינרת כמו שצריך
אנונימית
כי אני שותה המון מים
כדאי לעבור למיצים ומוגז
כדאי לעבור למיצים ומוגז
אנונימית
בגלל החימום הגלובלי המים מתאדים
בגלל משבר האקלים.
באותו הנושא: