התחברות
הרשמה
אפשר להגיד למישהו שחמותו נפטרה ברוך דיין האמת?
ומה זה אומר? או שעדיף לומר משתתפת בצערך
31 בינואר 2020, 11:09
מה זה
מוות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יש לי ילדה בכיתה שכל הזמן מתבכיינת שאמא שלה נפטרה, להגיד לה משהו על זה?
אי אפשר להגיד נפטר על מישהו לא יהודי נכון?
מה להגיד למישהו קרוב שסבתא שלו נפטרה אתמול?
מה אפשר להגיד לאדם שקרוב שלו נפטר?
מה להגיד למישהו שסבתא שלו נפטרה היום חוץ מרק "אני משתתפת בצערך"..?
איזה מילים חמות אפשר להגיד למישהו שעבר ניתוח?
מה אפשר להגיב למישהו שהעלה פוסט על אדם שנפטר חו?
מה להגיד למישהו שאבא שלו נפטר?
לאור השאלה בחמות, איך אפשר להגיד שבני 12-13 הם בהכרח טיפשים מאדם "בוגר" יותר?
עם הייתם יכולים להגיד משהו למישהו שנפטר (מפורסם/בן משפחה) מה זה היה?
מישהו אמר למישהו תשבע בקבר של סבתא שלך שאתה בבית חולים וסבתא שלו נפטרה זה פוגע להגיד את זה?