4 תשובות
אפשר לדבר אם באלך
כדאי להשקיע בלימודים
זה ידוע שלגיימרים אין חברים.
אל תגיד לי שאתה משחק פורטנייט וקורא לעצמך גיימר
אנונימי
באותו הנושא: