3 תשובות
הכל טוב הוא נשמע אחלה גבר
אנונימי
זה הזוגיות הראשונה שלך ברור שתהיה לחוץ אם אתה מרגיש שזה מהר לך אז תגיד לו אם הוא באמת אוהב אותך הוא יבין
קודם כל זה די הגיוני שנלחצת, דבר שני זה שאם אתה אוהב אותו אתה צריך לסמוך על זה שהוא ייקח את הזמן איתך וגם לפי מה שרשמת זה נראה שבאמת אכפת לו ממך, אם אתה מרגיש לא בנוח באיזושהי סיטואציה אתה צריך ללכת ולדבר איתו, ואם אתה מרגיש שהכל הולך מהר מדי תספר לו, רוב הסיכויים שהוא יקבל את זה בהבנה, נלחצת כנראה כי לא הרגשת מספיק בנוח.