6 תשובות
לא עושים
עושים ב-ח'
אנונימי
אין חיסון, עושים בכיתה ח'
אני כיתה ז' ואמרו לי שעושים במחצית השנייה מנה ראשונה של החיסון של כיתה ח', ובתחילת כיתה ח' את המנה השנייה.
אבל לא בטוח שזה בכל בתי הספר..
אבל לא בטוח שזה בכל בתי הספר..
אצלי עושים רק את הפפילומה בכיתה ז' ובכיתה ח' את הטטנוס
אמלהו עושים את המנה הראשונה של פפילומה בח' ואת המנה השנייה בט'
אנונימי
באותו הנושא: