10 תשובות
כן.. אני אישית מכירה מישהו שמעריץ את דמי
אנונימי
כן אני!
אנונימי
אני!
וגם ג'סטין ביבר וואן דירקשין ( ( ( ( ( (:
וגם ג'סטין ביבר וואן דירקשין ( ( ( ( ( (:
אנונימי
דמי מדהימה ומיילי חמודה. את סלינה גומז אני לא סובלת.
אח שלי חוולה על דמי מאז שראה אותה שופטת באקס פקטור
אח שלי חוולה על דמי מאז שראה אותה שופטת באקס פקטור
שואל השאלה:
דמי היא פשוט מדהימה, ומיילי נחמדה, ולמה אתם מאנונימי אתם מתביישים כי אתם בנים?
דמי היא פשוט מדהימה, ומיילי נחמדה, ולמה אתם מאנונימי אתם מתביישים כי אתם בנים?
אנונימית
ברור, אני יודעת שיש הרבה מחוץ לארץ, מה שכן פה כמעט ולא מזדהים..
יש לה מעריצים בכל העולם, בנים ובנות כאחד.
וואי אני אוהב את דמי, תראו את הסרט שיש עליה, תשמעו את השירים שלה וגם אתם תאהבו.
והיא גם שופטת באקס פקטור, אבל עצוב שהיא עדיין עם הבעיות מהמכון גמילה: (
מיילי פעם אהבתי יותר אבל עכשיו היא לא מופיע בשום מקום כמעט..
והיא גם שופטת באקס פקטור, אבל עצוב שהיא עדיין עם הבעיות מהמכון גמילה: (
מיילי פעם אהבתי יותר אבל עכשיו היא לא מופיע בשום מקום כמעט..
אנונימי
את מיילי אהבתי בתקופת האנה מונטנה, עכשיו היא נהפכה לזונה וממש התאכזבתי ממנה..
ואפשר לראות את האישיות המדהימה של דמי ב"אקס פקטור "
באותו הנושא: