7 תשובות
האקסית
אנונימי
שמישהו/ מישהי עצוב/ה ואני מנסה בכל כוחותיי לעודד אותו ולא מצליח
או שמישהו צריך עזרה ואני לא מצליח לעזור:(
אבל אני אף פעם לא מפסיק לנסות חחח
דיכאון קליני
יו יו
ששכחו אותי:(
מגלה שלקראש יש חברה
המורה מביישת אותי מול כולם