התחברות
הרשמה
אם אני מוחקת את בסנאפצאט ואחרי זה מורידה שוב, זה ישמור לי את הימים, התמונות, והכל?
30 בינואר 2020, 00:24
סנאפצאט
תשובה אחת
כן מין הסתם
י
יּלּדּהּ סּוּכּר
באותו הנושא:
אם אני מורידה מי ואז מוחקת אנשי הקשר עדיין יראו איך קראתי להם?
אם אני מוחקת את התמונות של הסנאפצאט מהגלריה שלי זה נמחק גם בסנאפצאט עצמו??
אין לי אינסטגרם וסנאפצאט, זה מוריד לבנות?
מה הייתם חושבים על מישהי ששמה תמונה שלה בפרופיל בוואצפ פעם ב ואחרי יומיים בערך מוחקת?
אם אני מוחקת את הסנאפצאט ואז מורידה שוב זה ישמור לי את התמונות בממוריז שהיו לי?
אם אני מוחקת את הוואטסאפ מהטלפון ואז מורידה שוב, יישמרו לי כל השיחות וההודעות?
אם אני מוחקת את הווצאפ מהפלאפון ואז מורידה שוב, השיחות והקבוצות נשמרות?
אם אני מוחקת את הוואטסאפ ומורידה שוב, יימחקו השיחות?
אם אני כותבת למישהו הודעה בווצאפ ואחרי איזה שעה מוחקת אותה הוא יראה את זה שמחקתי?
אם אני מוחקת את הווצאפ ואחרי זה מורידה שוב יראו לי את ההודעות שכתבו לי שלא היה לי וואצפ?
אם אני מוחקת את סנאפצאט נמחק לי כל השמורים ?