2 תשובות
יעסס
אני הולכת לבאס..
כשהכנתי פסטה לכיתה הם לא אכלו ולא נגעו אפילו אבל מכמה סיבות
1. שחכו את האוכל שלי
2. הביאו את האוכל שלי אחרי שכולם שבעו מהבורקסים שהיו
3. זה פסטה ברוטב פיטריות יחד עם פיטריות אז נראה לי שלא כולם אהבו..

אבל אצלך זה פנקייקים.. זה שונה, אולי הם יואכלו את שלך..

אני גם כיתה ח
אנונימית