2 תשובות
כל כך ללכת לחרמון
הייתי בטיול לחרמון עם השכבה שלי היה ממש כיף אני וחברות שלי צברנו כל כך הרבה חוויות וכל כך הרבה בדיחות אישיות .
הייתי בטיול לחרמון עם השכבה שלי היה ממש כיף אני וחברות שלי צברנו כל כך הרבה חוויות וכל כך הרבה בדיחות אישיות .
אנונימית
עדיף לך לעשות מה שאת חושבת.. אם את ממש רוצה ללכת להופעה של עדן חסון תלכי אבל אם את רוצה לצבור עוד חוויות עם חברים וזה תלכי לחרמון..
באותו הנושא: