2 תשובות
כל כך ללכת לחרמון
הייתי בטיול לחרמון עם השכבה שלי היה ממש כיף אני וחברות שלי צברנו כל כך הרבה חוויות וכל כך הרבה בדיחות אישיות .
אנונימית
עדיף לך לעשות מה שאת חושבת.. אם את ממש רוצה ללכת להופעה של עדן חסון תלכי אבל אם את רוצה לצבור עוד חוויות עם חברים וזה תלכי לחרמון..