7 תשובות
אם את זהירה אז כן..
כן רק בזהירות
בת/בן כמה את/ה?
אנונימי
שואל השאלה:
השואלת אני בת תשע
השואלת אני בת תשע
אנונימי
אם את בת ויותר מגיל 12 ואם אתה בן מעל גיל 13.. אז אסור לך לרכוב על אופנים!
עדיף שתמנע מזה וגם אם את\ה צם\ה אז זה יצמיא אותך אז תמנע\י מזה, עדיף.
עדיף שתמנע מזה וגם אם את\ה צם\ה אז זה יצמיא אותך אז תמנע\י מזה, עדיף.
אז מותר לך לרכוב, רק תהיי זהירה יותר אולי תסתובבי עם ההורים:)
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת תשע לא בת 12
אני בת תשע לא בת 12
אנונימי
באותו הנושא: